Αγώνας δρόμου για τον Ε65


Στην κατασκευή των τεσσάρων παραχωρημένων αυτοκινητοδρόμων (Αντίρριο – Ιωάννινα, Ε-65,  Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα και Μαλιακός – Κλειδί) έχει εναποθέσει τις ελπίδες της η «παγωμένη» σήμερα αγορά εργασίας (υπολογίζεται ότι έως τις αρχές Φθινοπώρου θα δημιουργηθούν πάνω από 4.000 θέσεις εργασίας), ωστόσο η κωλυσιεργία που παρατηρείται σε πολλές περιπτώσεις είναι αδικαιολόγητη, όταν για τα οδικά αυτά έργα  έχουν ξεμπλοκάρει τα πρώτα 866 εκατ. ευρώ από την πρόσφατη συμφωνία Δημοσίου, τραπεζών και κατασκευαστών.
Κι ενώ όταν πέσανε οι υπογραφές πανηγυρίζαμε ότι επιτέλους θα ξεκινήσουν εντατικά τα οδικά αυτά έργα, τουλάχιστον σε ότι αφορά την περιοχή μας η κατασκευή του Ε65 πηγαίνει με τον… αραμπά, αφού παρατηρούνται διάφορα κωλύματα.
Μάλιστα προ ημερών ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλ. Καχριμάνης εξέφρασε την άποψη ότι όλα τα κωλύματα θα έπρεπε να είχαν λυθεί από καιρό, καταλογίζοντας «αφασία» σε πολλές κρατικές υπηρεσίες, την ώρα μάλιστα που ο χρόνος μας πιέζει ασφυκτικά (θα πρέπει οι οδικοί άξονες να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2015).   Σε ό,τι αφορά στον Ε65, στα τέσσερα εργοτάξια (Τρίκαλα, Καρδίτσα, Ανάβρα, Λιανοκλάδι) απασχολούνται σήμερα περί τα 200 άτομα. Το κομμάτι Ξυνιάδας- Τρικάλων, πάντως, είναι πεδινό, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και συνεπώς δεν επείγει. Όσον αφορά το κομμάτι της εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης που βρίσκεται υπό κατασκευή στον Μαλιακό κόλπο ως δημόσιο έργο (και θα «ενταχθεί» στον Ε65), το υπουργείο Υποδομών εκτιμά ότι κινείται και πάλι ικανοποιητικά, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Αύγουστο του 2015.

Προηγούμενο άρθρο Καταλήψεις δημοτικών εκτάσεων στο Καλλίθηρο
Επόμενο άρθρο Πειστική εμφάνιση και ευρεία νίκη από τον Α.Σ.Καρδίτσας