Έμφαση στην αντιμετώπιση της αφισορύπανσης δίνει η Δημοτική Αρχή του Δήμου Καρδίτσας στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας για την καλύτερη οργάνωση της λειτουργίας της πόλης και εξάλειψης φαινομένων αυθαιρεσίας.
Στην προσπάθεια αυτή η Δημοτική Αρχή επιδιώκει την συνεργασία όλων των επαγγελματιών που εμπλέκονται με τη διαφήμιση και στο πλαίσιο αυτό ο Δήμαρχος κ. Φωτ. Αλεξάκος και ο Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας κ. Κων. Ψημμένος συναντήθηκαν με τους ιδιοκτήτες των εκτυπωτικών επιχειρήσεων της περιοχής που αναλαμβάνουν το μεγαλύτερο όγκο των εκτυπώσεων διαφημιστικών αφισών.
Όπως τόνισε ο κ. Αλεξάκος ο Δήμος θέλοντας να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της αφισορύπανσης προχώρησε το τελευταίο διάστημα στην τοποθέτηση 22 μεγάλων διαφημιστικών πινάκων σε κεντρικά σημεία της πόλης, καθώς και στην συντήρηση και αξιοποίηση των 16 διαφημιστικών ταμπλό των στάσεων του Αστικού ΚΤΕΛ, όπου μπορούν να χρησιμοποιηθούν από διαφημιστές και διαφημιζόμενους για την τοποθέτηση αφισών.
Το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την υπαίθρια διαφήμιση προβλέπει οτι σε κάθε υπαίθρια διαφήμιση πρέπει να αναγράφεται, σε εμφανές σημείο, το ονοματεπώνυμο ή η επωνυμία και η διεύθυνση του διαφημιστή ή του διαφημιζομένου και ο αριθμός της άδειας που χορηγήθηκε από το Δήμο για την ανάρτησή της. Κατά συνέπεια, όπως ανέφερε ο κ. Αλεξάκος, οι εκτυπωτικές επιχειρήσεις πριν την εκτύπωση αφισών θα πρέπει να ενημερώνουν σε πρώτη φάση τον πελάτη τους και να του ζητούν την άδεια του Δήμου για την ανάρτηση αφισών στις ειδικές θέσεις, το κόστος της οποίας, είναι ασήμαντο σε σχέση με το συνολικό διαφημιστικό κόστος.
Διαφορετικά σε περίπτωση ανεξέλεγκτης αφισορύπανσης οι συνέπειες που προβλέπει η νομοθεσία θα βαρύνουν και τους ίδιους, αν και όπως υπογράμμισε ο Δήμαρχος, επιδίωξη της Δημοτικής Αρχής δεν είναι η επιβολή προστίμων, αλλά η ευαισθητοποίηση και η συνεργασία όλων για την βελτίωση της εικόνας της πόλης μας.
Οι επαγγελματίες με τη σειρά τους, διαβεβαίωσαν τον Δήμαρχο οτι από την πλευρά τους θα συμβάλουν σ’ αυτή την προσπάθεια.