Πριν από λίγες μέρες παραδόθηκε στην κυκλοφορία ένα νέο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο στο κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μας το οποίο σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα – ένα με δύο μήνες- θα είναι και ηλεκτοκινούμενο σε όλο το μήκος του. Παράλληλα όμως ξεκινούν οι εργασίες για την ηλεκτροκίνηση, την αυτοματοποίηση και γενικότερα την αναβάθμιση της γραμμής Παλαιοφαρσάλου- Καλαμπάκας. Με την ολοκλήρωση του έργου οι ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύσσει το τρένο θα είναι της τάξης των 160χλμ/ώρα και το δρομολόγιο Αθήνα-Καρδίτσας θα διαρκεί περίπου 2 ώρες και 30 λεπτά.
Χαιρετίζουμε αυτή τη θετική εξέλιξη στο τμήμα Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας που είναι το αποτέλεσμα πολύχρονων προσπαθειών στις οποίες συνέβαλε τα μέγιστα ο Σύλλογός μας, Φίλων Σιδηροδρόμου νομού Καρδίτσας. Αλλά δεν πανηγυρίζουμε γιατί είναι ένα έργο χρήσιμο για τη χώρα που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και καιρό και πραγματοποιείται μετά την ηλεκτροκίνηση- αυτοματοποίηση του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου.
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τον οδικό άξονα Ε65. Παραδόθηκε το τμήμα Τρικάλων – Ξυνιάδας και ξεκινούν οι εργασίες για το τμήμα Ξυνιάδα- Λαμία. Ενώ για το βόρειο τμήμα Τρικάλων- Εγνατίας η Κυβέρνηση καταθέτει το επόμενο χρονικό διάστημα το φάκελο για τη χρηματοδότησή του.
Είναι μεγάλα έργα που αφορούν στη βελτίωση των μεταφορών , των συγκοινωνιών και γενικότερα της επικοινωνίας της Καρδίτσας με την υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό. Με ην ολοκλήρωση αυτών των έργων γίνονται δύο σημαντικά βήματα για την άρση της απομόνωση της Καρδίτσας που είναι η κύρια αιτία της αναπτυξιακής υποβάθμισης της περιοχής μας.
Αποδεικνύεται επίσης ότι όπου υπάρχουν προτάσεις, προσπάθειες και αγώνες για τα μεγάλα αναπτυξιακά ζητήματα μπορούμε να πετύχουμε πολλά . Αυτές τις προσπάθειες πρέπει να τις στηρίζει ο λαός του νομού μας και οι πολίτες να ενθαρρύνουν όσους αγωνίζονται για αυτά τα ζητήματα, που δεν έχουν άμεσα ορατά αποτελέσματα αλλά είναι τα μοναδικά που μπορούν να δώσουν μία μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση και να αλλάξουν θετικά ην γενική εικόνα του νομού Καρδίτσας. Η περιοχή μα ς είναι, χωρίς υπερβολή, από τις πλέον εγκαταλειμμένες περιοχές της χώρας και κατέχει μία από τις τελευταίες θέσεις σε όλους τους δείκτες κοινωνικής
και οικονομικής ανάπτυξης. Έχει όμως τεράστιες δυνατότητες, προνομιούχο γεωγραφική θέση και πολύ καλό έμψυχο δυναμικό. Για αυτό οι προσπάθειές μας θα συνεχιστούν τo επόμενο χρονικό διάστημα με μεγαλύτερη αισιοδοξία και μεγαλύτερη αποφασιστικότητα. Για να πάει ο τόπος να μπροστά.
Επόμενοι στόχοι
-Επόμενοι στόχοι μας όσον αφορά το σιδηρόδρομο, εκτός των γνωστών μας προτάσεων για τις βελτιώσεις στα τρένα, τα δρομολόγια και τις άλλες μικρότερες παρεμβάσεις, είναι : 1ον Η ίδρυση και λειτουργία Εμπορευματικού Κόμβου στη Δυτική Θεσσαλία και 2ον Η έναρξη των εργασιών για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου από την Καλαμπάκα έως την Κοζάνη αρχικά και κατόπιν έως τα Ιωάννινα και την Ηγουμενίτσα.
Ενώ για ους οδικούς άξονες είναι η ριζική αναβάθμιση:
1ον Του δρόμου Καρδίτσας- Άρτας και
2ον Των οδικών Αξόνων προς Καρπενήσι και Αγρίνιο.