Σε σχετική ανακοίνωση η Διοίκηση του Νοσοκομείο αναφέρει:
“Επανερχόμεθα και σας ενημερώνουμε πως με απόφαση της Διοίκησης του Γ.Ν. Καρδίτσας έχει αλλάξει ο τρόπος που κλείνονται τα ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου.
Η τηλεφωνική γραμμή 1535 έχει καταργηθεί και πλέον οι πολίτες εξυπηρετούνται άμεσα από υπαλλήλους του Νοσοκομείου, χωρίς την οικονομική επιβάρυνση και τις δυσκολίες που είχε η εξυπηρέτηση μέσω της φωνητικής πύλης του 1535.
Μπορείτε πλέον να κλείσετε τηλεφωνικά ραντεβού (πρωινά- απογευματινά) καλώντας στο 2441351555 καθημερινές- εργάσιμες ημέρες στο πρωινό κι απογευματινό ωράριο. Ακολουθώντας το ηχογραφημένο μήνυμα συνδέεστε με τους αρμόδιους υπαλλήλους. Είναι απαραίτητο να δηλώνετε τον ΑΜΚΑ.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση στο κλείσιμο των ραντεβού έχει ενταχθεί και το τηλεφωνικό κέντρο του Νοσοκομείου (2441351555) που παραμένει ανοιχτό και στο απογευματινό ωράριο για καθημερινές- εργάσιμες ημέρες.
Οι επανεξετάσεις κλείνονται είτε κατά τον ίδιο τρόπο τηλεφωνικά στο 2441351555 είτε στο Γραφείο Υποστήριξης του Πολίτη το οποίο μπορείτε να βρείτε στην κεντρική είσοδο του Νοσοκομείου (δίπλα από τη Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων).
Παρακαλούμε θερμά τους πολίτες να μην επιχειρούν να κλείνουν ραντεβού σε διαφορετικά ωράρια εκτός των προκαθορισμένων καθώς επίσης να μην συνδέονται μέσω του ηχογραφημένου μηνύματος με άλλα Τμήματα του Νοσοκομείου διότι δυσχεραίνουν την ομαλή λειτουργία τους.
Ζητούμε εκ των προτέρων συγγνώμη για τυχόν τεχνικές βλάβες τις οποίες προσπαθούμε πάντοτε να αποκαταστήσουμε το ταχύτερο δυνατόν.”